Primària al Museu de les Mates

Els nostres alumnes de 5è i 6è de Primària van anar divendres 27 de gener al Museu de Matemàtiques, situat a Cornellà.

El Museu ofereix una programació per a escolars a partir del cicle mitjà i superior de primària, i una altra per a les famílies.

Els diversos espais, materials i jocs que es poden fer servir representen petits reptes o mostren aspectes inhabituals i sorprenents de la matemàtica i de la seva aplicació a la vida quotidiana. Així, es troben mòduls de trencaclosques de polígons i políedres, combinatòria, il•lusions òptiques, miralls i simetria, estadística i probabilitat, o calidoscopis, entre d’altres.