Pla d’obertura

OBERTURA PARCIAL DEL CENTRE (8 – 19 de juny)

En aquest període es duran a terme algunes activitats molt delimitades, que us resumim a continuació:

• Espai d’acollida per a l’alumnat d’Educació Infantil en el cas que els dos progenitors treballin fora de casa. L’horari serà de 9h a 13h i respectant les mesures de seguretat i les ràtios màximes de 8 alumnes a P3 i 10 alumnes a P4 i P5.
  • Accions tutorials i orientadores en grup per als alumnes que estan en cursos que acaben etapa, és a dir, 6è de Primària i 4t d’ESO, respectant les mesures de seguretat i les ràtios màximes de 13 alumnes a Primària i 15 a Secundària per a cada grup.
  • Tutories personalitzades presencials per l’acompanyament educatiu o emocional en els casos que ho requereixin, en presència d’un dels progenitors o tutors legals, amb cita prèvia.

Es pot consultar el Pla d’Obertura del centre al següent enllaç.