NADAL 2013

Durant el mes de desembre es van realitzar les següents activitats festives:

…

• El Tió a Ed.Infantil. El dijous 19, els nens dels tres cursos d’Infantil van fer cagar el tradicional Tió (va cagar un conte per a cada nen/-a) mentre li cantaven la cançó.
  • Els alumnes de 4t, 5è i 6è es van encarregar de decorar l’entrada del c/Llobregós amb un arbre de Nadal gegant, elaborat amb material reciclable ( tubs de paper higiènic, càpsules de cafè, etc). A més cada nen/-a va fer un arbre de Nadal amb el qual es va muntar una exposició a l’entrada de Secretaria (amb la foto de l’exposició es va crear una felicitació nadalenca). Tanmateix, els alumnes de 1r de la ESO van fer un concurs de ninots de neu ( Miriam, Clara i Brian van ser els guanyadors).
  • El darrer dia de classe, divendres 20, vam celebrar la tradicional cantada de nadales on van participar tots els alumnes del nostre col.legi. Alguns pares voluntaris van colaborar en la creació d’un pessebre vivent, que es va representar durant el recital de nadales.
  • Finalment,  els alumnes de 3r i 4t de Primària van acompanyar la Cavalcada del Pare Nöel del dilluns 23,  pujats en el trenet del barri.