Macrocaminada intergeneracional’18 del Carmel

Els alumnes de 5è, juntament amb 4 escoles més del barri, van participar el dijous 17 de maig,en l’onzena edició d’aquesta caminada, amb l’objectiu de fer visible l’activitat física que fa la gent gran i promoure l’esport entre els més petits.

En aquesta activitat, organitzada pel Pla Comunitari del Carmel, hi van participar diversos serveis municipals i entitats a més de 5 escoles. Sota un sol primaverenc ens vam reunir tots als jardins Joan Ponce. Després de fer uns estiraments vam iniciar la caminada que ens va conduir fins al Camp de futbol del Carmel, on vam fer el Line Dance assajat en dies anteriors. Tot seguit vam esmorzat al Mirador del Virolai i ens vam acomiadar del nostre grup de gent gran. Vam passar un matí genial fent esport en bona companyia!