Excursió fi de curs d’Educació Primària a Arenys de Mar

El divendres 31 de maig, els
alumnes dâ??Ed. Primària van anar dâ??excursió al Port dâ??Arenys de Mar.

…

Tot i que al matí estava el cel cobert, després es va anar aclarint i va fer un dia esplèndid. Es van fer 2 grups:

·       Els alumnes de 1r, 2n i 3r van realitzar diversos jocs en grup a la sorra acompanyats dâ??un pirata molt divertit. Per la tarda, van passejar en barca al voltant de la costa. Les activitats que van fer entorn al mar van permetre que els alumnes coneguessin més a fons les tasques dels pescadors.

·       Els alumnes de 4t,5è i 6è van gaudir portant un caiac per parelles. Amb les seves armilles i seguint les instruccions dels monitors van remar fins alta mar. També van navegar en â??Optimistâ? amb lâ??ajut del timó. Van descobrir peixos, van jugar amb les onades i van aprofitar per refrescar-se en un dia que va acabar sent calorós.