Castanyada a Can Pi (Educació Primaria)

El dilluns 29 d’octubre els nens i nenes d’EP van …

… celebrar la castanyada a  Can Pi de la Serra, una granja – escola situada a Castellbisbal.

Ens van oferir un complet i variat programa d’activitats d’un dia, a través de l’horta, la granja i els tallers.

Els nens de 1r i 2n van veure els corrals amb els animals més representatius de la granja: ponis, conills,ovelles, vaques, porcs… Van tocar els animals i els van alimentar. També van poder fer una passejada en carro i en poni.

Havent dinat, van escoltar el conte de La Castanyera.

Els nens de 3r i 4t van fer un passeig en carro . La burra "Pepa" va portar a tots, de sis en sis, pel mig del camp, on van poder contemplar la natura i una expectacular vista de la muntanya de Montserrat.

Després del passeig van fer una gimcana pel mig del bosc on van donar de menjar als ocells, van trobar nius de formigues i fins i tot un crani d’ovella.

Els nens de 5è i 6è van elaborar panellets a la manera tradicional i amb els ous que van sobrar van fer un joc molt divertit. També van tenir la oportunitat de munyir una cabra i de fer un passeig en carro de cavalls.

Finalment van tastar castanyer acabades de torrar i  alguns es van disfressar de Castanyera.