Carnaval d’Infantil i Primària

El divendres 28 de febrer va ser el dia escollit per celebrar el Carnaval …
dâ??Infantil i Primària. Durant la setmana del 24 al 28 de febrer, el nostre Carnestoltes va donar unes consignes que els nostres alumnes i profes van haver de complir:

– Dilluns,una corbata portarem i elegants per lâ??escola ens passejarem.
– Dimarts, perque no ens haguem de vestirâ?¦, en pijama haurem de venir !
– Dimecres, avui ens llevarem i els cabells ens guarnirem i amb un gran somriureâ?¦ a lâ??escola vindrem!
– Dijous, la cara ens pintarem i a tothom enganyarem.

Divendres va arribar i tota lâ??escola ens vam disfressar. Vam fer la tradicional rua pels carrers del barri, amb la col.laboració dels alumnes de Secundària que portaven les pancartes dels cursos que ells mateixos havien confeccionat. La rua anava encapçalada pel  cotxe hippy tunejat. Vam acabar la festa desfilant i ballant al pati al ritme que ens van marcar la Bea i lâ??Aitor, dos ex-alumnes que van fer ballar a petits i grans.