Passejada en bici amb 5è de Primària

El divendres 10 d'abril els alumnes de 5è de primària van anar a fer una pràctica de circulació amb bicicleta ...

…

a una zona Situada a la part posterior del Castell de Montjuic.La pràctica amb bici és una de les activitats del Programa “La Guàrdia Urbana a les escoles”-Mobilitat i Civisme- adreçat al cicle superior de Primària i més concretament a l'alumnat de 5è curs (10-11 anys).

És una activitat vivencial i participativa on es treballen continguts més actitudinals que conceptuals que tenen a veure amb els seus desplaçaments diaris, que la majoria fan a peu i en el futur possiblement facin en bicicleta. “Camí escolar –camí segur”.

Els continguts que es treballen són el respecte entre els diferents usuaris del carrer i els comportaments com a vianant o com conductor de bicicleta. Es proposa la participació activa del professorat majoritàriament fent el suport del rol de vianant amb els seus alumnes.

Els nens van gaudir força de l'activitat.