NADAL 2014

Durant el mes de desembre es van fer vàries activitats per celebrar el Nadal:
  • Els nostres alumnes de 4t,5è i 6è de Primària, a l’igual que cada any, van fer un pessebre per decorar el vestíbul de l’edifici del c/ Llobregós. Cada nen/-a va portar una figura feta de plastilina , que havia fet a casa sol o amb ajut dels pares, i amb totes van formar una bonica composició.
  • El dijous 18 de desembre els nens i nenes ,de 1r.d’Ed.Infantil fins a 6è de Primària, van poder passejar en el Trenet del Comerç gràcies a la gentilesa de Carmel Comerç.
  • El dilluns 22 els més petits del col.legi ( 1r,2n i 3r d’Infantil) van fer cagar el Tió cantant cançons tradicionals. Tots van tenir un conte com a regal.
  • El dimarts 23 vam celebrar el Recital de Nadales al pati de l’església, amb la participació de tots els alumnes del col.legi . Es va fer el tradicional sorteig de cistelles i, com a curiositat, destacar que un pare va ser molt afortunat perquè es va endur dues cistelles. Com a cloenda, tots els professors van cantar una nadala i van animar els pares a ballar.També vam comptar ,per segon any consecutiu, amb la presència d’un Pessebre Vivent  format per pares. La majoria dels integrants d’aquest pessebre ja havien participat l’any anterior. Vestits amb les seves millors gales, van presenciar el Recital i també van dedicar algunes paraules als nens. Finalment, els Reis Mags van repartir caramels als més petits.
  • En acabat el Recital de nadales, el Pessebre Vivent va visitar el Mercat. Van passejar pels passadissos del Mercat i totes les parades els van poder saludar. En sortir del Mercat, van agafar el Trenet del Comerç i van fer una volta pel barri.
  • El mateix dimarts a les 19h , els nostres alumnes de 1r de Primària van participar activament en la Cavalcada de Pare Nöel . Van poder seguir tota la Rua pels carrers del barri pujats al Trenet.