Masterclass a 5è de Primària

El dijous 5 de maig un grup de gent gran, acompanyat per la treballadora social del CAP Carmel, va venir a fer una Masterclass amb els nens i nenes de 5è de primària. La classe va …

… estar dirigida per la Carme, professora d’Ed.Física. A través d’activitats senzilles i jocs divertits es van conèixer i van tenir una primera trobada abans de la Macrocaminada generacional del 12 de maig, una iniciativa promoguda per l’associació Carmel Amunt que consisteix en un recorregut saludable que es realitza cada mes de maig amb la participació de la gent gran i dels alumnes de primària de les escoles del barri. L’activitat, que al llarg de dues hores i mitja recorre els espais verds del Carmel, s’inicia amb una sessió d’estiraments musculars, dinamitzada pel CAP Carmel. El recorregut compta amb diverses parades, on es realitzen activitats al voltant de la salut, i amb la participació d’un animador que posa en valor l’activitat física i els hàbits saludables.