Estudiants en pràctiques

Des del mes de gener i fins a mitjans del mes d’abril, alguns estudiants de la Universitat de Blanquerna …

… han estat realitzant les seves pràctiques d’estudiant de mestre a la nostra escola.Aquests estudiants estan estudiant el grau de mestre i tècnic en Educació infantil i Primària.

La finalitat de les pràctiques és:

• Facilitar l’adquisició de les competències professionals docents.
  • Generar dinàmiques i espais de reflexió didàctica i pedagògica que afavoreixin la innovació, la recerca, la transferència del coneixement i els valors educatius.

L’escola vol facilitar la incorporació dels estudiants en la seva dinàmica i afavorir la seva formació en aquest període de pràctiques. Per això es planifiquen i sistematitzen un conjunt d’actuacions d’acord amb la universitat corresponent com ara presentacions, visita a les instal·lacions, coneixement de documentació del centre, reunions amb la persona responsable de les pràctiques i la tutora o tutor del grup de referència.