Dia de Santa Teresa

El 15 d’octubre vam celebrar al col.legi la festivitat de Santa Teresa. Aquest any …

… 2015 es commemora el V Centenari del naixament d’una de les figures femenines més importants del seu temps, tant des del punt de vista humà com del religiós. Teresa de Jesús va ser una dona excepcional: mística, rebel, obedient i desobedient, inquieta…La seva obra, que la va convertir en la primera dona Doctora de l’església, ha arribat fins a nosaltres mantenint encara vigent al segle XXI la força del seu esperit.

Durant el mati, els alumnes d’Infantil van poder manipular contes desplegables, petites obres d’art que criden l’atenció perquè són molt espectaculars, a més de ser una eina excel.lent per a iniciar els més petits en el gust pels llibres i la lectura.

Per la tarda, professors i alumnes vam compartir un berenar als patis del carrer Lugo i Llobregós.