Acte de Graduació de 4t d’ESO

Dijous 28 de juny vam celebrar l’acte de graduació de 4t d’ESO. Un acte sempre emotiu per a professors i famílies que va comptar amb les intervencions de la Cap d’Estudis de Secundària, la responsable del Banc d’aliments de la Parròquia de Santa Teresa -que els va lliurar un diploma per la seva tasca en el Banc d’Aliments a través de l’assignatura d’Aprenentatge i Servei – la dinamitzadora del Pla Comunitari del Carmel i dos alumnes de 4t d’Eso, que ens van deixar paraules sinceres i entranyables de records i vivències, moments difícils i grans experiències que s’emporten per a la vida. Finalment vam gaudir d’un vídeo dels nostres alumnes amb imatges del seu pas per l’escola.

A la part final de l’acte es van lliurar les bandes de la promoció i es van fer la gran foto de grup.

Us desitgem molta sort en la nova etapa que inicieu!