Treball de Síntesi de l’ESO

Com cada any, els alumnes del cursos de 1r, 2n i 3r de l’ESO han fet el Treball de Síntesi a la comarca de La Garrotxa -província de Girona-, concretament a ‘el Collell‘, durant el dies del 18 al 19 de juny.

Aquest curs, el tema treballat ha estat Els volcans de la Garrotxa, per la qual cosa els alumnes van visitar els volcans de Santa Margarida i ens varem apropar als voltant del volcà Croscat per treballar i identificar les diferents capes i estrats del sòl.

A més de treballar, el nois i noies de l’ESO també varen gaudir de diverses activitats com piscina, senderisme, joc nocturn i disco ‘fashion’.