Els Carnestoltes a Santa Teresa

Durant la setmana del 17 al 21 de febrer el Carnestoltes va donar les ordres que tots vam haver de complir.Tots vam estar molt obedients i vam portar tot alló que ens havia ordenat. Aquest any el nostre Carnestoltes ha estat remodelat i ja és tot un gegant!!!

• Divendres 21 tota l’escola va desfilar a la rua encapçalada pel Carnestoltes i el cotxe decorat amb motius cavernícoles. Aquest any la Rua es va endinsar al Mercat i va saludar a tots els comerciants. Quan vam arribar al pati els nostres alumnes de 6é, Carla i David, van llegir el pregó del Rei Carnestoltes.En acabat alguns pares que s’havien disfressat van pujar a la tarima i vam premiar als més originals. La festa va estar animada amb música a cárrec del nostre Dj Pla !!!
  • Com cada any per aquestes dates, els nostres alumnes de secundària han pogut gaudir d’una festa privada de Caqrnestoltes al bar musical Samba Brasil d’Horta, on s’ho van passar dálló més bé.

Si voleu veure les fotos, podeu clicar en aquest enllaç.