El Santa Teresa al llar d’infants Calimero

El dilluns 13 de març vam visitar la Llar d’infants Calimero amb una representació d’alumnes de 1r i 2n d’Eso, acompanyats de professores de l’escola . Els nostres alumnes van explicar contes als nens de P2, fent servir uns murals i material que havien confeccionat a l’escola.

Quan van acabar el conte van cantar una cançó que s’havien inventat i van fer una manualitat, relacionada amb els contes, perquè els petits s’emportessin a casa.En acabat, van jugar una estona amb ells. Va ser una experiència molt maca on tots van gaudir força. És important destacar la implicació que van mostrar els nostres alumnes i la feina de les professores Yolanda i Ana que van preparar la trobada amb molta il.lusió i dedicació.