CALENDARI DE SORTIDES I TALLERS DE MARÇ

-DIMECRES 1 DE MARÇ: Taller “Els petits gourmets” (Infantil 5 anys).

-DIVENDRES 3 DE MARÇ: Tastaolletes (Infantil 3 anys) – Taller “FEM DOLÇOS” (2n primària) – Taller de sexualitat (1r i 2n ESO).

-DIMARTS 7 DE MARÇ: Xerrada Higiene Bucal (Infantil i ESO).

-DIMECRES 8 DE MARÇ: Xerrada Higiene Bucal (Primària).

-DIJOUS 9 DE MARÇ: Taller “De la barca al plat” (5è Primària).

-DIVENDRES 10 DE MARÇ: Taller “FEM DOLÇOS” (1r primària) – Taller de sexualitat (1r i 2n ESO).

-DIMARTS 14 DE MARÇ: Taller “JUGUEM AMB ELS ALIMENTS” – SORTIDA ESO 1r I 2n “GIRONA MEDIEVAL”.

-DIMECRES 15 DE MARÇ: SORTIDA ESO 3r I 4t “GIRONA MEDIEVAL”.

-DIJOUS 16 DE MARÇ: Taller “Visita la granja” (Infantil i Cicle Inicial de primària).

-DIVENDRES 17 DE MARÇ: “Iu el detectiu” (5è i 6è de primària). – Taller “Apocalipsi energètica” (2n ESO). – Taller de sexualitat (3r i 4t ESO).

-DIMECRES 22 DE MARÇ: “Iu el detectiu” (3r i 4t de primària).

-DIJOUS 23 DE MARÇ: Sortida Cicle Inicial “Rastres a Castellet”.

-DIVENDRES 24 DE MARÇ: Sortida Infantil “Rucs de corredor”. – Taller de sexualitat (3r i 4t ESO). – Elaboració de paper a l’escola (3r primària). bellevuehealthcare.com

-DILLUNS 27 DE MARÇ: Elaboració de paper a l’escola (4t primària).

-DIJOUS 30 DE MARÇ: Taller “Internet segura” (5è primària).

-DIVENDRES 31 DE MARÇ:  Sortida 3r i 4t de primària al Poble Espanyol. – Taller de sexualitat (3r i 4t ESO).

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *