Agraïment del donatiu amb motiu del DOMUND

Benvolgudes famílies!
En han agraït des del DOMUND, tant a les Clarisses com al col·legi per  la nostra aportació econòmica de 860€ ,  d’aquesta manera poder ajudar i participar amb la tasca que duen a terme que és millorar la qualitat de vida de la gent… Llegeix més»

PROJECTE D’EMPRENEDORIA

Benvolgudes famílies,
enguany els alumnes de cinquè i sisè de primària han dut a terme un projecte d’emprenedoria on han pogut treballar la seva creativitat i solidaritat.
Informar-vos que els beneficis obtinguts amb la venda del material confeccionat per l’alumnat anirà destinat “PARA LOS VALIENTES” de l’Hospital… Llegeix més»

Sant Jordi a la Biblioteca

Els nens i nenes de cicle inicial han dibuixat uns dracs molt bonics i divertits per Sant Jordi i l’alumnat de 3r, 4t i 5è unes flors molt creatives per l’arribada de la primavera!