Setmana de la Ciència

La setmana del 14 al 18 de novembre hem celebrat la Setmana de la Ciència a la nostra escola.
Tot l’alumnat ha participat portant a terme diverses activitats i experiments ben divertits.

Els nens i nenes d’educació infantil han tingut l’oportunitat de compartir un experiment amb els companys i companyes de primer, segon i tercer de primària.
Ha estat una experiència molt enriquidora!

L’alumnat de quart, cinquè i sisè de primària han fet un calidoscopi amb diversos efectes visuals, tota una explosió de formes i colors!

Per últim, l’alumnat de l’Eso ha realitzat diverses activitats. Els de 2n cicle han preparat kahoots de les diferents ciències als seus companys de 1r cicle. A més a més, han preparat diferents tallers que han exposat i explicat als seus companys.

Tot l’alumnat de l’escola han après jugant amb jocs de ciències proposats pel departament durant tota la setmana.