Rua de Carnaval!

El temps ens ha acompanyat i els alumnes de l’escola han pogut fer la rua de Carnestoltes pel barri de Can Cuyàs. Tots anaven molt ben disfressats i el Rei Carnestoltes ho ha tingut difícil a l’hora de repartir els premis.

Els premis a les classes més divertides han estat per P3, P4 i P5 que anaven disfressats d’extraterrestres.

carnaval

Els premis a les classes més creatives han estat per 1r i 2n de primària que anaven disfressats de planetes i estrelles.

1-i-2n

Els premis a les classes més marxoses han estat per 3r i 4t de primària que anaven disfressats d’astronautes.

3i-4

Els premis a les classes més ecològiques han estat per 5è i 6è de primària que anaven disfressats de robots i científics.

5-i-6

Trobareu moltes més fotos a la galeria fotogràfica de la plataforma Alexia.