Projecte tercer trimestre

El curs està arribant al final, i els nens i nenes de segon estan realitzant l’últim projecte d’aquest curs. El tema escollit és la Selva Tropical. Hem fet cinc grups i cada integrant d’aquest ha portat informació de la Selva tropical (tribus, animals, plantes, clima).

Estan treballant el tema mitjançant els LAPBOOKS; són una mena de “llibres” desplegables (com un tríptic) en el quals, d’una manera visual i creativa, es pot treballar un tema abans escollit (en aquest cas, la Selva Tropical). A l’interior d’una cartulina podrem desenvolupar o exposar el tema. A l’interior anem recopilant dibuixos, fotografies, objectes, activitats, esquemes,… tot relacionat amb el tema. A l’hora d’exposar, els nens/es podran interactuar amb el seu treball segons ells considerin.

El nen es converteix en protagonista del seu propi aprenentatge gairebé sense adonar-se, ja que centra tota l’informació en un sòl projecte.

La classe de 2n està realitzant treballs increíbles, escollint informació i col.locant-la de manera molt visual i fàcil per poder explicar-la a la seva exposició. Són molt treballadors i s’estan esforçant molt en aquests últims dies per aconseguir uns lapbooks molt originals i ben fets!