Preinscripció curs 2021-2022

Les dates del procés de preinscripció que estableix el Departament d’Educació per al curs escolar 2021-2022 són:

Segon cicle d’educació infantil i educació primària: del 15 al 24 de març de 2021.

Educació secundària obligatòria: del 17 al 24 de març de 2021.

El nostre centre rep visites concertades de portes obertes, qualsevol dia de la setmana en torns de tarda.

Si esteu interessats en visitar el centre o obtenir més informació, podeu demanar cita prèvia al telèfon 93 575 88 93 / 93 575 89 83 o reservant a través d’aquest enllaç.

Calendari preinscripció 2021-22  per a segon cicle d’infantil, primària i secundària obligatòria.

• 11 de març: oferta inicial de places escolars

Per poder consultar l’oferta de places, us podeu dirigir al següent enllaç: http://mapaescolar.gencat.cat/. En aquesta pàgina, s’ha de posar el nom del centre escolar que voleu consultar i aleshores, us apareixerà un mapa amb un globo vermell i un número. Quan feu clic, us sortirà el document amb el número de places inicial que tenim disponibles al nostre centre, per cursos.

• del 15 al 24 de març: presentació de sol·licituds

Per poder fer la preinscripció, us podeu dirigir al següent enllaç:  http://educacio.gencat.cat/ca/tramits/tramits-temes/20483-obligatoris?moda=1 La presentació de sol·licituds de preinscripció comença a les 9 hores.

• el 25 i 26 de març: presentació de documentació
  • 19 d’abril: llista de sol·licituds amb la puntuació provisional

Llista de sol·licituds amb el barem un cop resoltes les reclamacions Educació Infantil i Primària.

Llista de sol·licituds amb el barem un cop resoltes les reclamacions Educació Secundària.

• del 20 al 26 d’abril: presentació de reclamacions
  • 30 d’abril: llista de sol·licituds amb la puntuació un cop resoltes les reclamacions
  • 5 de maig: sorteig per resoldre les sol·licituds de preinscripció empatades en punts. El sorteig serà a les 11 hores, als serveis centrals del Departament d’Educació.

Els números són:

Infantil (2n cicle) i primària: 69.448

ESO: 40.900

• 7 de maig: llista ordenada
  • del 26 al 28 de maig: ampliació de peticions de preinscripció per a alumnes sense plaça assignada a cap centre
  • 4 de juny: oferta final de places escolars
  • 7 de juny: llista d’alumnes admesos i llista d’espera

Ed. Infantil i primària. Alumnes assignats. Llista d’espera.

Ed. Secundària. Alumnes assignats. Llista d’espera.

• del 14 al 18 de juny: matriculació

Com es tramita la sol·licitud?

Aquest any la preinscripció escolar 2021 serà online i es donarà suport  a totes aquelles famílies que no disposin de mitjans suficients. La sol·licitud es pot presentar de dues maneres:

Sol·licitud electrònica i

Sol·licitud en suport informàtic.

Tot dependrà de la persona que presenta la sol·licitud, si aquesta es pot identificar de forma electrònica o no.

Quina documentació cal presentar?

Cal acreditar la identitat de les famílies i els criteris de prioritat per a l’assignació de places. Cal escanejar o fotografiar tots els documents demanats per les dues cares.

Documentació necessària que cal tenir escanejada en el moment de fer la preinscripció online:

• Llibre de família o altres documents relatius a la filiació.
  • DNI del pare, la mare o el tutor o la tutora de l’alumne.

Documents per acreditar els criteris de prioritat:

• Per justificar la proximitat del domicili habitual a l’escola: Quan es fa la sol·licitud ja es fa automàticament una consulta al padró.
  • Per acreditar la proximitat del lloc de treball del pare, la mare o el tutor o la tutora legal a l’escola: Per als assalariats, només caldrà aportar el contracte laboral o un certificat emès per l’empresa. Si s’és treballador autònom, s’haurà de presentar el model de l’Agència tributària 036 o 037, on es deixa constància del domicili on es du a terme l’activitat.
  • Per justificar la renda garantida de ciutadania: Certificació o la resolució emesa pel Departament de Treball, Afers Socials i Família.
    Per acreditar que un membre de la unitat familiar té una discapacitat: Presentar el certificat o la targeta acreditativa de discapacitat que emet el Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.
  • Per acreditar que l’alumne forma part d’una família nombrosa o monoparental: es faran consultes interadministratives quan es faci la sol·licitud de preinscripció.

Més informació al web del Dept. d’Educació.

Llista de sol·licituds amb la puntuació provisional Educació Infantil i Primària.

Llista de sol·licituds amb la puntuació provisional Educació Secundària.