Nova web

Benvinguts al nou curs 2016-2017

Aquest curs, altre vegada canviem la web de l’escola perquè ens hem acollit a “NODES”, un servei que dona el Departament d’Ensenyament  que proporciona una web amb funcionalitats avançades als centres educatius públics i concertats de Catalunya.

El curs passat vam posar en marxa els blogs d’etapes, aquest curs hem creat un blog per cada curs i podreu accedir a ells fàcilment des d’un accés directe que s’ha posat a la barra dreta de la web.

Us anirem informant dels esdeveniments i activitats que fem a la nostra escola i si no us voleu perdre cap detall, podeu subscriure-us (mireu lateral esquerra de la web) i us avisarem quan hi hagi una nova notícia.

A dalt a la dreta de la portada, trobareu uns accesos directes útils:

icones

• Alexia: La plataforma Alexia segueix activa i funcionant com fins ara, podreu consultar la fitxa acadèmica del vostre fill/a, veure les galeries fotogràfiques i també com a eina de comunicació entre família-escola.
  • Eleven: Plataforma amb la que treballen els alumnes i professors de secundària.
  • AMPA. Accés directe a l’espai de l’ampa.
  • NODES: Espai per usuaris registrats.
  • Menú: Desplega un menú de tot el contingut que hi ha a la web (escola, projecte educatiu, estudis, serveis, secretaria, ampa)
  • Cerca: Botó de cerca de contingut de la web.

Esperem us agradi!