Millora de les aules a l’escola

Com ja us deuen haver comentat els nens i nenes de l’escola, aquest any hem estrenat noves aules a la planta baixa.
S’han fet modificacions a les aules d’Educació Infantil i de Primer i Segon de Primària. Les aules d’Infantil són més grans perquè quatre aules s’han convertit en tres. A més a més s’han posat parets mòbils de manera que ens permeten ajuntar espais en activitats determinades. El mateix passa amb les aules de 1r i 2n de Primària, també s’ha posat una paret mòbil ampliant les possibilitats de treball entre les dues classes. També hem guanyat llum al passadís de la planta baixa de l’escola posant finestres a les parets de les aules que donen a aquest.

A continuació us deixem unes fotografies i esperem que aquests canvis us agradin tant com a nosaltres.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *