Festival fi de curs 2019

El passat dimecres 19 de juny vam celebrar el festival de fi de curs. Tots els cursos van ballar les seves cançons i ho van fer molt bé. També vam poder veure els balls de l’extraescolar de “Ball Modern” i es van graduar els alumnes de P5 i 6è perquè l’any que ve canvien d’etapa.

Els alumnes de 4t d’ESO van dedicar unes paraules a tota la comunitat educativa i es va fer un homenatge a la Rosa, una mestra que es jubila el curs que ve.

Tots vam poder gaudir de la festa.

En el següent enllaç podeu veure un resum de fotos dels balls i petits vídeos de cadascun. Esperem que us agradin.

Bon estiu!

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *