Estratègia Digital de Centre (EDC)

L’Estratègia Digital de Centre (EDC), defineix i concreta les línies d’actuació del nostre centre per a fer possible que docents, alumnat i centre assoleixin la màxima competència digital.

Per aconseguir això, el curs passat es va elaborar el Pla d’EDC realitzant una diagnosi exhaustiva elaborada a partir de qüestionaris a les famílies, tenint en compte l’anterior Pla TAC i utilitzant eines d’autoavaluació (SELFIE) a docents, alumnes i escola.

Els nostres objectius principals són:

1. Compartir experiències entre els docents per desenvolupar nous models d’ensenyament i aprenentatge utilitzant eines digitals.
  2. Actualitzar, revisar i aprovar el Pla d’acollida digital i el Pla de comunicació.
  3. Facilitar estratègies i eines digitals a l’alumnat per l’autoreflexió del seu aprenentatge.
  4. Millorar la competència digital de les famílies per acompanyar als seus fills/es en els seus aprenentatges oferint xerrades sobre temes d’interès digital.

Vivim en una era digital i els docents, ens hem vist obligats a formar-nos i aplicar les eines digitals a l’aula. Tota la comunitat educativa hem d’aprendre a fer un ús responsable de la tecnologia i adaptar-nos a tots els canvis que se’ns presenten.

Si voleu consultar el nostre document de l’Estratègia Digital del Centre, podeu prémer el següent enllaç: EDC COL·LEGI GINESTA