Eleccions per a la renovació parcial del Consell Escolar

El Consell Escolar és l’òrgan col·legiat de participació del centre, amb representació de tota la comunitat educativa. D’acord amb el calendari del procés electoral, el dilluns 5 de novembre de 2018 ha estat publicada la convocatòria d’eleccions al consell escolar, per tal de renovar la meitat dels membres representants dels diferents sectors.

El taulell d’anuncis de la escola és l’espai on es publicaran els comunicats i els documents que es generaran durant el procés electoral.

El consell escolar del centre està constituït per:

• El director o la directora.
  • Tres representants del o la titular del centre.
  • Quatre representants del professorat.
  • Quatre representants dels pares i les mares o els tutors i les tutores de l’alumnat, elegits per ells i entre ells.
  • Dos representants de l’alumnat elegit per ells i entre ells, a partir del primer curs d’educació secundària obligatòria.
  • Un o una representant del personal d’administració i serveis.
  • Un o una representant de l’Ajuntament

Cens electoral de cada sector

En el cens electoral hi ha, per a cada sector, el llistat de professors, alumnes, pares i mares, i membres del PAS que formen part de la escola en el moment de convocar la renovació, això és a data 5.11.2018. D’acord amb la llei de protecció de dades la publicació inclourà només una part del DNI).

Presentació de candidatures

L’últim dia per a la presentació de candidatures dels diferents sectors és el divendres 16 de novembre de 2018. Si us voleu presentar cal que lliureu el document de la candidatura, complimentat i signat, a la secretaria de la escola, per tal que sigui registrat.

Procediment de votació

La normativa estableix que el vot és personal, directe i secret i no s’admet la delegació de vot ni el vot per correu. Per garantir una àmplia participació en el procés de votació hem planificat un horari ampli de votació dels diferents sectors representats al Consell Escolar, i adaptat a ells.