Setmana de la Pau

El passat 30 de gener es va celebrar el Dia Escolar de la No-violència i la Pau (o el seu acrònim DENIP).

Durant la setmana tota l’escola ha estat treballant amb els alumnes al voltant d’aquest tema.

A Ed.Infantil s’han projectat cançons i s’ha fet un mural amb missatges i dibuixos del colom de la Pau de Pablo Picasso.

A Ed.Primària també s’han fet dibuixos, mandales i han cantat cançons. S’ha fet un treball al voltant de la figura de Gandhi mirant documentals i els de cicle superior van fer un col·loqui sobre les seves idees.

A l’ESO es va parlar sobre el dia de la Pau i van reflexionar sobre la figura de Gandhi i el seu legat. A més a més, els alumnes de 1r d’ESO en l’assignatura de plàstica van fer dibuixos representatius d’aquest dia.

A continuació us deixem una cançó i una galeria fotogràfica amb dibuixos i murals que han fet els nostres alumnes.

El documental sobre Gandhi que van veure els nens/es de 2n de Primària és el següent: