Ja som Escola Verda!

Benvolgudes famílies,

Des de l’escola volem informar-vos que aquest any escolar hem rebut el distintiu d’ESCOLA VERDA, això implica el reconeixement a la tasca que fem des de la comunitat educativa del centre mitjançant actuacions per tal de conscienciar i fomentar en els nostres alumnes el respecte pel medi ambient.

Algunes de les actuacions que portem a terme són:

• Formació del professorat.
  • Reutilització de material de rebuig per activitats plàstiques.
  • Utilitzar carmanyoles per a esmorzar.
  • Reduir la despesa de paper.
  • Coneixement i utilització de l’entorn.
  • Millorar la recollida selectiva.
  • Reducció de la contaminació acústica.

La nostra finalitat és mantenir i millorar aquest projecte per tal d’afavorir una actitud responsable i respectuosa amb el medi natural i el nostre entorn.

Això ens compromet a continuar treballant tots els objectius del nostre Pla d’Acció I establir nous camps d’actuació, per tal que aquest eix transversal sigui un dels principis educatius bàsics de la nostra escola, amb la col·laboració de l’alumnat i les famílies.

Comissió d’ESCOLA VERDA.