La Tardor al Montseny

20161109_145921

Dimecres nou de novembre els alumnes de Primària van fer una sortida al Montseny. Concretament van gaudir del paisatge i l’entorn del Pantà de Santa Fe. Els  alumnes i els mestres van fer un recorregut per l’entorn descobrint la flora i la fauna de la zona. Després van visualitzar un documental de les quatre estacions al Montseny amb imatges i efectes espectaculars. Després de recuperar les forces amb el dinar els nostres alumnes van jugar com si estiguessin al pati de l’escola però en aquest cas envoltats per arbres de més de 60 metres d’alçada i 120 anys d’edat (Sequoies).

Penjarem més imatges a l’Alèxia.