Sortim a passejar per la muntanya

Ahir al matí, tots els alumnes d’educació infantil vam gaudir d’una passejada per la muntanya.
Aprofitant aquests dies de bon temps, de bon matí ens hem posat els abrics i hem sortit a fer un tomb per l’entorn de l’escola. Ens hem fixat en els arbres, hem vist que uns tenien fulles i altres no, hem agafat fulles diferents, pinyes de moltes mides, també hem trobat molsa i fins i tot un bolet!

Ens ha agradat molt passejar amb tots/es els companys/es. Alguns alumnes de P5 ens han proposat de repetir i portar l’esmorzar per fer un picnic tots junts.

A continuació us deixem una petita mostra de tot el que hem vist.