3ª Tramesa per a Administratiu

3ª Tramesa recomanacions i recursos educatius AD (descarregar en Word)

RECOMANACIONS I RECURSOS EDUCATIUS

ADMINISTRATIU

DEP. ADMINISTRATIU

1r AD i 2n AD

1. Activitat Descripció. Tria una imatge d’una flor, la que més t’agradi.
    1. Fes una descripció com ho faria un escriptor o artista.
    2. Fes una descripció com ho faria un botànic.
  1. Activitat Oci.
    1. Escriu dues recomanacions de pel·lícules o series que hagis vist. Explica de què tracten, quins personatges apareixen i perquè t’han agradat.
    2. Has realitzat alguna manualitat aquests dies a casa? Comenta com l’has fet, quins materials has utilitzat, amb què t’has inspirat…
    3. Quins són els teus passatemps favorits?
  1. Activitat Recepta. Visiona el vídeo del Jorge fent la pizza a I’Instagram del centre o a través d’aquest enllaç:

I fes una recepta d’una pizza en word seguint els passos de les receptes anteriors, la pizza pot ser feta per tu. Fes una plantilla tipus format revista o llibre de cuina on hi hagin els següents punts:

• Títol del plat escollit.
  • -País d’origen.
  • -Elaboració.
  • -Ingredients que s’utilitzen en una taula. Ordena les quantitats de menys a més.
  • Fotografia del plat elaborat.
  1. Activitat Administratiu.
    1. Pensa en 10 professions i escriu-les. A continuació busca una fotografia que estigui relacionada amb la professió i pensa si la professió està relacionada amb el sector primari, secundari o terciari.

Recorda que el sector primari està relacionat amb la natura i els animals, el sector secundari amb la transformació i la indústria, i el sector terciari amb la prestació de serveis o el comerç.

1. Cerca per internet els següents equips de reprografia i afegeix una imatge i una breu descripció:
  • MULTICOPISTA
  • PLOTTER
  • ESCÀNER
  • IMPRESSORA PERSONAL
  • IMPRESSORA 3D

Recursos educatius

Sopes de lletres: http://www.sopesdelletres.cat/index.html#sopes_individuals

Aprenentatge de lectoescriptura: http://ntic.educacion.es/w3//eos/MaterialesEducativos/mem2007/cueva_tragapalabras/

Mecanografia: https://www.mecanografia.cat/

3r AD

Projecte integrat:

1. Continuar fent pàgina web. Wix.com. Recordar que tenen l’esquema penjat en el grup de whatsapp de 3r de Pràctiques.
  2. Fer catàleg de l’empresa i també un sobre mida DL. Podeu consultar l’exemple Catàleg i sobre en aquest link:

Quan finalitzeu el catàleg i sobre, podeu fer un díptic amb el publisher, (ho trobareu a Nuevo/Integradas/Folleto), presentant un servei nou (producte) de l’empresa als clients.

1. Alumnes de pràctiques que tenen còpia de la feina, poden continuar amb les tasques.

Recursos educatius

DEP. FORMACIÓ BÀSICA

Poden treballar a Pictotraductor , Pictocuentos i Pictosonidos:

Poden fer online exercicis de gramàtica i repassar en Castellà:

Generador d’exercicis de matemàtiques:

• Escriure un article de com estem vivint el confinament per la revista de l’escola en català

DEP. ORIENTACIÓ I ATENCIÓ PSICOPEDAGÒGICA

Curtmetratges, pel·lícules:

• Visionar els curts clicant l’enllaç
  • Reflexionar sobre el que has vist responent a les següents preguntes.
  • Pots recollir les teves respostes de la manera com et sentis més agust o que et resulti més còmode: per escrit en un document de word, de forma oral gravant un missatge de veu amb el mòbil o pots comentar-ho amb algun membre de la família que hagi vist els curts amb tu ….
  • Pots fer arribar el resultat del teu treball al teu tutor o tutora o a la cap d’estudis.

Preguntes:

1. Quins són els personatges que apareixen?
  2. Escriu dos característiques de cada personatge.
  3. Quina d’aquestes afirmacions expressa millor el sentit de la història:
    1. Els joves estan desconnectats dels problemes de les persones grans.
    2. És molt fàcil que desconfiem dels altres pels nostres prejudicis i sovint ens equivoquem.
    3. La gent gran desconfia dels joves perquè només pensen en ells mateixos.

4.Aquesta història ens parla d’un valor molt apreciat en les relacions socials.

Quin creus que és?

1. a) La responsabilitat
  2. b) La gratitud
  3. c) La generositat

Curt “Conte de l’eriçó”: https://www.youtube.com/watch?v=wU2PXit6ixQ

Preguntes:

1. Quin és el problema que té l’eriçó per fer nous amics
    1. Que és molt tímid i té vergonya de parlar
    2. b) Els seus companys no el volen tenir a prop per por a fer-se mal
    3. c) Que no sap jugar a fútbol
  2. Quina decisió pren l’eriçò ?
    1. a) Fer de porter quan juguin a fútbol
    2. c) Proposa jugar a una altra cosa
    3. b) Quedar-se sol per no fer mal
  3. Quina solució troben tots els seus companys?
    1. Li fan un regal molt especial de Nadal
    2. Deixar-lo que jugui sol amb una caixa de cartró
    3. Li fan un regal que no li agrada gens.
  4. De què ens parla aquesta història?
      1. a) Que cadascú s’ha de solucionar els seus problemes.
      2. b) Que entre tots podem trobar solucions per no deixar fora a ningú.
      3. c) Que si fas mal t’has de quedar sol

Sinopsis: Amelie no és una noia com la resta. Ha vist al seu peix de colors lliscar-se cap a les clavegueres municipals, a la seva mare morir a la plaça de Nôtre-Dame i al seu pare dedicar tot el seu afecte a un gnom de jardí. De sobte, als vint-i-dos anys, descobreix el seu objectiu a la vida: arreglar la vida dels altres. Des de llavors, inventa tota classe d’estratègies per intervenir en els assumptes dels altres: la seva portera, que es passa els dies bevent vi d’Oporto; Georgette, una estanquera hipocondríaca, o “el hombre de cristal”, un veí que només veu el món a través de la reproducció d’un quadre de Renoir.

Recursos on line

APPs: klan academy (juegos), apalabrados, duolingo, tangram, cuadernos by rubio

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *