Educació general i accés al sistema educatiu

Els ensenyaments d’educació general i accés al sistema educatiu tenen com a objectiu oferir a les persones oportunitats de formació que els permetin continuar estudis i desenvolupar-se personalment i professionalment.

En aquest àmbit s’inclouen:

  • GES (Graduat en Educació Secundària): proporciona les competències i coneixements bàsics de l’educació secundària obligatòria, essencials per a l’accés a estudis posteriors o al món laboral.

  • Proves d’accés a cicles formatius de grau superior: preparen els alumnes per superar els requisits necessaris per continuar la formació professional de nivell superior.

Aquests ensenyaments permeten:

  • Reforçar les competències bàsiques en llengua, matemàtiques i altres matèries essencials.

  • Obtenir titulacions oficials reconegudes que faciliten l’accés a estudis posteriors.

  • Millorar les oportunitats laborals i la integració social.

  • Desenvolupar l’autonomia i les habilitats d’aprenentatge al llarg de la vida.

Així, l’educació general i els programes d’accés contribueixen a construir un camí sòlid per continuar aprenent i créixer personal i professionalment.

Desplaça cap amunt
Ves al contingut