Postals de Nadal

Postals de Nadal de l’alumnat del CFA

Des del CFA Sebastià Juan Arbó us mostrem les POSTALS amb desitjos de l’alumnat de competic inicial i els dos WISH TREES de l’alumnat de llengua anglesa, catalana i castellana.

ELS PERILLS D’INTERNET I ELS PROBLEMES DE CONVIVÈNCIA SOCIAL, TEMES D’ACTUALITAT A L’ESCOLA D’ADULTS

Els alumnes joves migrants sols del CFA Sebastià Juan Arbó van poder assistir el passat 10 de desembre a la xerrada «Drogues i convivència» oferta pels Mossos d’Esquadra d’Amposta. L’alumnat va escoltar amb molta atenció les explicacions de Joan, el mosso encarregat de fer la xerrada que, a banda de parlar de drogues i de delinqüència, va parlar de la responsabilitat i del compromís social que ha de tenir la gent jove.

L’endemà, l’alumnat de COMPETIC 2 i 3 del centre també va poder assistir a la conferència que, amb el títol «Els perills d’Internet», ens alerta dels problemes i les estafes que ens podem trobar a la xarxa. També es va centrar en els problemes que poden trobar-se els nostre fills i els adolescents en general a través de les xarxes socials, jocs online i pàgines web diverses. Tot plegat una gran experiència de la qual es poden extreure moltes conclusions sobre la nostra vida a Internet.

GREAT SPEAKING MOMENTS

Gran experiència per tothom!

Alumnes d’anglès del nivell 2 han tingut la gran oportunitat de poder conversar en anglès amb Heather, una alumna de Manchester que cursa castellà bàsic del nostre CFA.

Repetirem!

Thank you very much Heather!!

25 de novembre

Dia internacional per a l’eliminació de la violència envers les dones

En motiu del Dia internacional per a l’eliminació de la violència envers les dones, avui dia 25 de novembre ha tingut lloc la xerrada “Violència masclista. Com comença tot?”, a càrrec dels Mossos d’Esquadra. La xerrada ha anat adreçada a l’alumnat de GES 2 i PPAGM.

24a Setmana de la Ciència

24a SETMANA DE LA CIÈNCIA

AL CFA SEBASTIÀ JUAN ARBÓ

L’alumnat ha hagut de resoldre tres “Science Quizzes”.

En motiu de la 24a Setmana de la Ciència, que té lloc del 8 al 17 de novembre, l’alumnat d’Anglès 3 han dut a terme, en una sessió de dues hores, una activitat grupal per resoldre tres qüestionaris: General Science Quizz, Nature Quizz and Food Quizz.

Ha estat una activitat enriquidora i molt interessant que l’alumnat ha valorat molt positivament. De ben segur que l’any vinent repetirem!

Sortida al Mercat d’Amposta

SORTIDA AL MERCAT MUNICIPAL D’AMPOSTA

Avui hem fet una sortida al Mercat Municipal d’Amposta amb l’alumnat de Català Inicial i Bàsic.

La professora els ha fet una breu explicació sobre el mercat i la seva història, i l’alumnat havia de contestar un full de preguntes sobre aquest edifici inclòs a l’Inventari del Patrimoni Arquitectònic de Catalunya.

Ha estat una sortida molt interessant, en què hem donat a conèixer un dels edificis de referència d’Amposta.

Festa de la Castanyada i del dia de Tots Sants

Aquest curs, a l’Escola d’Adults, hem volgut compartir amb el nostre alumnat la celebració de la festa de la Castanyada i del dia de Tots Sants amb activitats diverses com la redacció d’històries de terror en anglès, la decoració amb motius de Halloween des del… Llegeix més»