Diagnosi

Punts Forts:

• Ús de les tecnologies digitals en el treball en grup com a col·laboració de l’alumnat a l’aula
  • L’ALUMNAT ACTUA DE MANERA RESPONSABLE I RESPECTUOSA ENTRE ELLS QUAN UTILITZEN INTERNET
  • El centre disposa de suficients dispositius digitals per desenvolupar la tasca docent i per a l’alumnat
  • El centre disposa d’accés a internet fàcilment
  • En el nostre centre, els docents treballem de forma segura a internet
  • Utilitzem les eines digitals per comunicar-nos habitualment

Punts de Millora:

• El nostre centre no disposa d’una estratègia digital.
  • Els docents necessiten tenir major coneixement d’eines digitals per fer adaptacions de l’alumnat i fomentar la creativitat a l’aula.
  • Els docents necessiten tenir major coneixement de les tecnologies digitals per fer una bona avaluació i donar suport a l’alumnat.
  • Els docents necessiten tenir major coneixement de les tecnologies en el treball col·laboratiu de l’alumnat fora de l’aula.
  • L’alumnat no utilitza les tecnologies de forma prou segura i fiable.
  • L’alumnat no utilitza les tecnologies sent respectuós amb el treball aliè (drets d’autor).
  • Cal millorar l’acollida digital de l’alumnat.
  • Millorar l’assistència tècnica del centre.