Preinscripció 2021-2022 // Alumnat nou

Des del dia 21 de juny i fins al dia 29 de juny de 2021 es farà la matriculació de l’alumnat nou.
                                          PREINSCRIPCIÓ  2021-2022
    DIES  DE PREINSCRIPCIÓ JUNY  :
   ANGLÈS:         MATÍ DE 10-13 DIES       21 , 22, 23.
TARDA DE 16 -18,30  DIES    21 I 28.
  … Llegeix més»

Competic 1 curs 2020-2021

En el CFA Sant Just-Les Escoles es cursen diferents tipus de cursos entre ells els de Competic Inicial, Competic 1 i Competic 2, entre d’altres. Cursos necessaris per adquirir diferentes titulacions de tecnologies de la informació necessàries per l’àmbit laboral.
Nosaltres som un grup que ens… Llegeix més»

Competic 2 curs 2020-2021

Al municipi de Sant Just Desvern i dins l’edifici rehabilitat de «Les Escoles» es troba el CFA Sant Just, centre públic i espai d’oferta formativa autoritzada per poder ampliar coneixements i millorar competències professionals: Llengües, Graduat i cicles d’educació secundària, Informàtica, etc.

Aquest present curs 2020-2021… Llegeix més»

Informació sobre les mesures COVID-19

Recomanacions pel CFA Sant Just

• Entrada pel Carrer Montserrat i sortida porta Ateneu. Un únic sentit d’entrada i sortida.
  • Ús de mascareta obligatori a totes les zones comunes.
  • Neteja de mans al vestíbul de l’edifici abans de pujar a les aules

Altres recomanacions a tenir en compte:

Graduats ESO – Curs 2019 – 2020

Després d’aquests mesos de confinament, els alumnes de GES II del curs 2019 -2020 al CFA Sant Just han tingut el seu merescut certificat. Han estat uns mesos complicats en que tots, alumnes i professors, han donat el màxim d’ells mateixos. El resultat ha estat… Llegeix més»

Aula virtual fora de servei

Des del passat dissabte, l’aula virtual del centre està fora de servei. Si entreu us apareixerà aquest missatge.
La informació que tenim del Departament d’Educació és que les tasques de manteniment duraran tot el dia d’avui i probablement també el de demà.

Sopar final de curs 2018-2019

Benvolguts alumnes, tots i totes,
Ahir dimecres, al vespre, vam gaudir d’un bon sopar a la fresca. Us ho vàreu passar bé? Nosaltres molt.
Vam menjar embotits de la terra, regats amb bon vi, cervesa i refrescos, alguns però, van atacar l’aigua sense fi, va fer molta… Llegeix més»