Vaga Mundial pel Clima

Durant tota aquesta setmana, l’alumnat de GES, PPAGM i PPAGS ha dut terme diverses activitats de sensibilització sobre la situació d’emergència climàtica que ha culminat en la seva participació en la Vaga Mundial pel Clima, el 27 de setembre.

El dia de la Vaga pel Clima, l’alumnat de PPAGM ha fet de reporters i han cobert l’inici de la jornada tot fent entrevistes a ciutadans de Sant Cugat per conèixer la seva opinió sobre la situació d’emergència climàtica; han participat en un taller de pancartes de protesta i han difós les entrevistes, vídeos i fotos de la jornada tant al CFA Sant Cugat com a les xarxes socials.

L’alumnat de PPAGM, a la classe de castellà, ha expressat les seves impressions sobre el dia de la vaga i sobre allò que estan descobrint sobre el canvi climàtic. A continuació les podeu llegir:

OPINIONES PERSONALES.

• David: “No nos damos cuenta de la gravedad que tiene”.
  • Christian:“Tendremos que contribuir entre todos para solucionarlo”.
  • Sergi:“Tenemos que ser conscientes de que nos estamos cargando el planeta”.
  • Clara:“No está a nuestro alcance cambiarlo”.
  • Eduardo:“Tenemos que movernos a nivel mundial para mitigarlo”.
  • Maria:“Nos estamos fastidiando mutuamente y no lo vemos real”.
  • Laura:“Tendríamos que ser más responsables en el mundo en el que vivimos”.
  • Luigi:“Hay que cuidar más el planeta y dejar de destruirlo”.
  • Arnau:“Es importante tener constancia en en estos momentos y cuidar el mundo”.

L’alumnat seguirà participant en activitats d’aprenentatge i sensibilització sobre el canvi climàtic al llarg del primer trimestre.