Taller de serigrafia a càrrec d’en Pep Herrera

Ahir els grup d’alumnes del curs PPAGM vam fer un taller de serigrafia amb Pep Herrera, estudiant de Belles Arts. En primer lloc, en Pep ens va explicar perquè li agradava aquest tipus d’art que per a ell era un hobby.

Què és la serigrafia?

La serigrafia és el procés d’estampació de dibuixos en qualsevol tipus de material. Ahir vàrem estampar dibuixos originals d’en Pep en làmines de paper.

Els materials utilitzats van ser pintura, un marc que servia d’estructura per posteriorment fer l’estampació, un foli de plàstic per agafar la mesura i, el més important, el model del dibuix.

En Pep ens ha demanat que li fem arribar dibuixos sobre l’escola i/o Sant Cugat per després inspirar-se en els nostres dibuixos i poder estampar productes per commemorar el 40 aniversari del CFA Sant Cugat.