Taller de RAP amb els estudiants d’Instrumental

Aquest mes d’abril, Versembrant, una escola itinerant que apropa l’art urbà i el hip hop a les aules, ha visitat el CFA per treballar en un taller de rap amb els alumnes d’Instrumental. Durant quatre sessions, els estudiants s’han familiaritzat amb un gènere musical que permet treballar la llengua a partir del joc, la rima i les creacions pròpies. Així, a partir de l’elecció d’un tema comú (en aquest cas, el ser estranger en un país aliè) els alumnes han produït una cançó que ha estat enregistrada per l’equip de Versembrant.

Ara, un cop enregistrat el tema, el grup està treballant en la creació d’un vídeo que acompanyarà la cançó. Un procés que també inclou l’aprenentatge de la llengua a través de l’anàlisi i la reflexió al voltant de les imatges.

Aviat en podreu veure el resultat.