Sortida GES al Cosmocaixa

Els alumnes de GES 2 de l’escola estem treballant en el Mòdul de Biologia i geologia el tema : L’UNIVERS . Per això hem organitzat una sortida al COSMO CAIXA de Barcelona.

Hem anat amb les companys de GES 1.

Está bien ir al museo porque sino no iríamos nunca, por lo menos yo. Yo he ido
porque lo ha propuesto la escuela.
Nacho

La excursión en particular me ha gustado mucho, ya que las ciencias naturales me
atraen mucho.
Me ha parecido muy interesante, lo recomiendo para persones interesadas en este
tema. La astrología es lo que más me ha gustado.
Jenifer

He anat al museu Cosmo Caixa amb els companys de classe, mentre els mestres compraven l’entrada, abans d’entrar al museu ens hem fet una fotografia amb el grup.
Hem entrat a veure un documental en el planetari: Univers Fosc és un programa de planetari que ens revela com ha progressat el nostre coneixement sobre l’Univers al llarg dels anys, i que explora les grans incògnites.
També hem vist els bosc humit on tenen algunes especies d’animals. El museu és molt ampli i tenen moltes activitats, per exemple un esquelet de dinosaure, un cervell…
Elvira
Fue una buena experiencia.
En 1920 el hombre vio por primera vez el Universo y los planetas y en el 1945 descubrieron más planetas. Después fuimos a ver animales disecados, luego entramos en el bosque húmedo,
había diversas aves. Después vimos los primates y más allá los movimientos del viento y las olas.
Por último los dinosaurios. Un dinosaurio podía comer 8 personas a la vez.
M’agrada’t molt la excursió.!!!!