Sortida al mercat

Avui , 15 de març, els i les alumnes de GES de l’escola hem anat al Mercat Torreblanca de Sant Cugat a fer una activitat interdisciplinària de llengua ,  tecnologia i  nutrició,

GES I ,  hem fet la compra dels aliments d’un menú equilibrat i variat, elaborat per cadascú. Ens havíem preparat preguntes que els hi hem fet als venedors i em buscat els millors preus.  Hem aconseguit fer una bona compra.  Entre companys ens hem ajudat. Gràcies!!

GES II,  hem hagut de buscar uns mateixos aliments amb diferents mètodes de conservació i comparar el preu.  Fer fotografies que desprès penjarem en un mur virtual.  Treballant per parelles.

Alguns hem descoberts aliments que no coneixíem!!