Sant Jordi al CFA

La passada setmana es va celebrar Sant Jordi al centre amb un seguit d’activitats que van realitzar els diferents ensenyaments que els apropaven a la cultura. El tret de sortida va ser dues sessions de  cinema per veure una pel·lícula en versió original The empire of light  i Loli tormenta.

A més a més, vam comptar amb la visita de l’escriptora Laila Karrouch. La sala estava plena per rebre l’autora del llibre que aquest any hem proposat com a lectura per tota l’escola: De Nador a VIc. L’alumnat d’Instrumental a part d’haver llegit l’obra, ha visualitzat el programa de TV3 El convidat, on Albert Om visita la Laila i explica la seva trajectòria des que va marxar de les afores de Nador fins ara que s’ha instal·lat a França. Va dedicar paraules molt encoratjadores a qui s’apropava i xerrava una estona amb ella.

Altrament, dins del marc de la setmana de Sant Jordi, els grups de castellà 2 i 3 van visitar entre bambolines el Teatre- Auditori de la ciutat. Van entendre el que el explicava la responsable i van conèixer la programació d’aquesta primavera.

Alguns alumnes d’Instrumental 1 han representat la llegenda de Sant Jordi per la resta de companys. També van confeccionar braçalets amb els colors corporatius de Sant Jordi i aprenien i ensenyaven noves tècniques uns als altres. Hi havia grans experts! Ademés van cosir pingts amb feltre per decorar la motxilla i també es van animar a fer el cartell que presidex la taula de l’intercanvi de llibres de l’entrada.

L’alumnat d’anglès de l’escola va passejar pel centre de la ciutat redescobrint-la aquest cop seguint explicacions en anglès. Una ruta Modernista guiada en anglès per Barcelona excel·lent!