Projecte sobre refugiats “Contra vent i marea”

L’alumnat del CFA Sant Cugat va portar a terme el projecte sobre els refugiats, del 10 al 17 de desembre passat. Durant aquests dies, l’alumnat va conèixer la realitat dels refugiats des de la Guerra Civil Espanyola fins a l’actual crisi internacional a través de l’exposició d’ Amnistia Internacional “Contra vent i marea”. També vam veure i reflexionar posteriorment sobre la pel·lícula “Hijos de los hombres” d’Alejandro Cuarón, el documental “Alep, assetjats” de la BBC-Panorama, l’obra de teatre “Maremar” de Dagoll Dagom i la xerrada d’una persona refugiada que els va explicar la seva experiència.

No us perdeu la presentació de la Camila Abril Gnazzo, Rosa Roque, Helen Garcia i Adriana Pipó, alumnes de PPAGM sobre el projecte. Bona feina!