Participem en “Mirades des del confinament” de l’artista Foncuberta

Foto de Leandro Castillo

L’alumnat de GES 2 ha participat en el fotomosaic gegant de l’artista de renom internacional, Joan Fontcuberta, anomenat “Mirades des del confinament”, que vol ser un homenatge a la solidaritat col·lectiva vinculada a la situació derivada de la Covid-19.

Per participar-hi, l’alumnat va enviar fotos, realitzades per ells mateixos, durant el confinament on es mostrava la seva solidaritat col·lectiva. Des de petites accions individuals fetes des des de casa i des dels seus llocs de treball, com d’imatges que mostressin la realitat que estaven vivint i que els van permetre sentir que tots som una peça fonamental per a teixir aquesta gran xarxa de solidaritat.

Foto de Rosa Roque

Entre totes les imatges, Joan Fontcuberta crearà un fotomosaic, la imatge final del qual serà sorpresa fins a l’últim moment. Està plantejat poder exposar aquesta obra en el marc del Festival Cruïlla, quan es donin les condicions d’higiene i salubritat idònies i en un espai obert on tothom pugui accedir a veure-la.