Cap a on va el nostre vot? GES i Anglès 3 reflexionen sobre el sistema electoral amb Mireia Grau

Dijous, l’alumnat de GES i Anglès 3 ha rebut la visita de la politòloga Mireia Grau. Professora de Ciències Polítiques i Socials i membre de l’Institut d’Estudis d’Autogovern, Grau ha impartit dues xerrades (en català per a GES; i anglès per a Anglès 3) sobre el funcionament del sistema electoral a Catalunya i a la resta de l’estat, un tema complicat del qual es parla sovint als mitjans però que sol generar força confusió.

Les dues sessions s’han organitzat després que el propi centre hagi viscut un període electoral per escollir la representació d’estudiants al Consell Escolar. La intervenció de Mireia Grau ha tancat un cicle d’aprenentatge sobre participació política que va començar amb el procés de preparació, elecció democràtica de candidatures, celebració de la jornada electoral i el recompte i ponderació de vots.