L’alumnat participa en el procés electoral del Consell Escolar

El Consell Escolar és un dels òrgans de decisió més importants del centre. Els i les estudiants hi tenen representació i és per això que el CFA ha viscut un període electoral en el qual s’hi han implicat tots els grups.

Durant un parell de setmanes s’han organitzat activitats perquè l’alumnat presentés les seves candidatures, escollís vocals i substituts per a les meses, i finalment, un cop fetes les votacions a les urnes, s’organitzessin per avaluar el recompte de vots. Aquest període, que s’enfoca dins el programa d’aprenentatge al llarg de la vida del Centre, es tancarà amb una xerrada sobre el sistema electoral vigent a Catalunya de la politòloga Mireia Grau.