Inscripció a les proves d’accés a GM i GS

1. La inscripció a les proves de GM i GS és del 15 al 25 de març de 2019

2. L’últim dia de pagament de la taxa d’inscripció és el 26 de març.

3. La presentació de la documentació es fa al centre on es realitzarà la prova del 5 al 26 d’abril de 2019.

• Cal presentar el currículum i els documents d’exempció, si és el cas.
  • El certificat de superació del curs de preparació a la prova del CFA Sant Cugat s’ha de lliurar el dia de la prova.

4. La llista provisional de persones admeses i excloses es publicarà el 5 abril de 2019.

5. Inici de les proves:

• GM: el 8 de maig de 2019.
  • GS: el 15 i el 16 de maig de 2019.

6. Resultats de les proves:

• GM: a partir del 20 de maig de 2019.
  • GS:  a partir del 28 de maig de 2019.

7.Qüestions importants:

1.- Les persones que hagin superat amb anterioritat la prova poden tornar-s’hi a inscriure i, a més, en el cas dels inscrits a la prova de GS poden optar per recuperar la qualificació d’una de les parts de la prova.

2.-Exempció de la part específica:

• GM: Haver superat amb anterioritat un PFI o tenir un any d’experiència laboral a jornada complerta o en tasques de voluntariat, realitzades en entitats que tinguin com a finalitat activitats socioculturals.
  • GS: Tenir un any d’experiència laboral a jornada complerta relacionada amb el cicle formatiu al qual es vol accedir,  o per als cicles de la família de serveis socioculturals i a la comunitat, acreditar tasques de voluntariat, realitzades en entitats que tinguin com a finalitat fer activitats socioculturals.

3.- Com serà prova de la part específica de la modalitat d’arts:

Consta d’un exercici en què l’alumnat elaborarà una proposta de projecte a partir d’uns condicionants preestablerts, a escollir entre tres:

a) Àmbit de la comunicació i el disseny que integri els continguts de les matèries de Cultura audiovisual i Disseny.

b) Expressió artística que integri els continguts de les matèries de Fonaments de les Arts i Dibuix.

c) Àmbit de l’art i la tecnologia que integri els continguts de les matèries de Dibuix tècnic i Disseny.