Finalistes al Mobile History Maps 2022-2023!!!!!

Estem d’enhorabona!!

Hem quedat finalistes en el del concurs “mSchools Student Awards – Mobile History Map 2022-2023” .

Un concurs convocat pel Departament on l’alumnat de GES 2 han desenvolupat un projecte, RESIDU ZERO.

La ciutat de Sant Cugat està compromesa amb el medi ambient i l’alumnat ha decidit geolocalitzar punts a la ciutat que donen resposta a les necessitats a les que s’enfronta la societat amb el canvi climàtic. Compartit a la plataforma digital Mobile History Map, una web i app de georeferenciació que promou el treball per projectes i l’aprenentatge-servei.

Lliurament de premis el dia 10 de juny a Barcelona.