Estudi de l’eficiència del sistema de climatització de l’escola

L’alumnat del curs de Preparació per a les Proves de Grau Mitjà (PPAGM) ha portat a terme un estudi sobre l’eficiència del sistema de climatització de la nostra escola que està situada dins l’edifici de la Casa de Cultura de l’Ajuntament de Sant Cugat.

Durant tres mesos, l’alumnat ha fet medicions diàries de la temperatura màxima i mínima, i del percentatge d’humitat relativa tant de les aules com de la sala de professorat de la nostra escola. A més de les medicions, també preguntaven a les persones que estaven a cada aula quina sensació tèrmica tenien: temperatura òptima, fred, calor, o bé sensació d’ambient carregat.

En total, s’han realitzat 133 medicions que posteriorment s’han explotat a nivell estadístic per tal de verificar l’eficiència de la climatització de l’escola que depèn del sistema general de la Casa de Cultura. Finalment, l’alumnat de PPAGM ha presentat el seu estudi a l’Anna Castells, directora de la Casa de Cultura, que els ha felicitat per la feina realitzada.