El CFA Sant Cugat celebra 40 anys… ja tens la nostra bossa?

L’alumnat del curs PPAGM ha dissenyat i estampat unes bosses de tela per celebrar els 40 anys del CFA Sant Cugat, amb l’ajuda d’en Pep Herrera, estudiant de Belles Arts.

No us quedeu sense bossa! Els diners recaptats es destinaran al viatge de final de curs dels estudiants de PPAGM. Per adquirir les bosses, us podeu adreçar a les professores de l’escola i a la secretaria del CFA Sant Cugat.

Aquesta és una de les activitats que farem enguany per celebrar la llarga trajectòria del CFA Sant Cugat en la Formació de Persones Adultes. Ja us anirem informant de la resta d’activitats per tal que us hi pugueu sumar!